torsdag 8. oktober 2009

Høsten er kommet....



Etter ett par dager der jeg har vert inni min egen lille bobble, av trøtthet,
har jeg endelig fått vert en liten tur borte på senteret i dag.
Lurer på om det er alt regnet og de gråe skyene som gjør at kroppen min har kolapset totalt??

Elias gutten min, ene sønnen til veninnen min, har gebursdag på lørdag.
Så måtte ut en tur å finne en ting til han i dag. Etter å ha gått ut og inn av utallige butikker, fant jeg den perfekte gaven til en 3 åring. Tror jeg da.. =) Håper den faller i smak.
Kanksje jeg ligger inn ett bilde av gaven og hvordan den ble mottatt etter lørdag.

Skal slenge bena oppi sofaen, ligge meg godt til rette, å sitte på en film nå.
Tror jeg tenner noen telys for å få litt koselig stemning her også.
Mangler bare en å sitte i armroken til her no eg da.. =P





Center stage-Turn it up. En danse film tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ligg gjærne igjen en hilsen eller komentar om hva dere synes om bloggen min.