torsdag 15. oktober 2009

Go start på en ny uke...

Formen min begynner litt etter litt å bli bedre om dagen.Kanskje det er sol og blå himmel som er den beste medisinen?
Det føles veldig godt å kunne komme seg ut å nyte solskinnsdagene som har vert de siste dagene hvertfall. =) Får kroppen til å fylles med ny energi og ett smil om munnen..

TIRSDAG....

Linda og meg bestemmte oss for å finne på noen sprell i solen,
så vi tok turen til Ulriken.
Det er det høyeste av "de 7 fjell", 642 m.o.h.
Ulriken643 Panoramatur tok oss med svevebanen til høyfjellet midt i byen.
Fra utkiksplatået kan man se milevid utsikt over Bergen og omland med hav, skjærgård, fjorder og fjell.
Når man ser utover landskapet har man full oversikt over hav som skjer i hele Bergen og litt til! FANTASTISK utsikt! =)


Må kjøpe bilett til banen vettu...




Her er vi litt alvårlig ja...


Cheeeeeese....


På vei opp på toppen inni banen...


Brann stadion...


Perle....



...og bruse...


On the top of (the world) Bergen...





Bergen by...


Karoline sa: "Linda, se IS...Dette MÅ vi ta bilde av!! "
(turister på tur som ser is for førrste gang)=P


Ulriken...


Fantastisk utsikt...








Titthei...


Happy face...


Trenger jeg si noe...


SE!! Årets siste blåbær??




Hva smaker det da,hmmm...




"Se på det da??Smakte jo ikke noe særlig jo.."


Tyttebær fant vi også...


Måtte ha oss en liten pust i bakken...Slitsomt å være på tur... =)






BA, Ole brumm og varm deili kaffe gjorde susen..mmmm...










Synes denne var så morsom jeg... Kanskje all fjell luften.. =P


Det er jo SNØ på fjellene jo...


...og is på Ulriken...


Søte lille huset med kjæresteparet malt på...


Nyter utsikten mens vi venter på å ta hengebanen ned igjen..





Takk for en fantastisk gøy og minnerik tur snuppa! =)

1 kommentar:

  1. ja fyflate det var en fantastisk tur asså..
    eg har aldri sett noe så vakkert på lenge, og det var WOW me store bokstaver, då eg heller aldri hadde vert der før, for uten dagen før. men då fikk eg ikkje gått noe særlig..
    dette må vi gjenta, kansje fløyen eller andre fjell neste gang:-P det fikk meg te og innse att faktisk att det å gå i fjellet var noe for meg. Pappa var der en hel del når han var liten, og minnet meg på om att det ene vannet der oppe badet han i når han var liten.. kanskje vi og kan gjøre det.. hadde vert digg.

    SvarSlett

Ligg gjærne igjen en hilsen eller komentar om hva dere synes om bloggen min.