torsdag 22. oktober 2009

En liten oppdatering av helgen som var...

Det er allerede gått en uke siden jeg skrev noe sist på bloggen..
Tiden bare flyr avgårde forrt som bare det..

FREDAG 16. OKT:
I helgen som var fikk jeg besøk ifra sundmøre.Av Linn Marthe og Susanne. To ifra klassen jeg gikk i, nede i Dominikanske Republikk hadde bestemt seg for å ta en tur her til Bergen.
Utrolig koselig å se dem igjen! =)
De kom med fly i syv tiden.
Siden Linn Marthe hadde nevn tidligere i høst, at hun likte så godt ett av smykkene jeg hadde laget, tok jeg det med da jeg møtte de. Og det ble veldig godt mottat..

Smykket hun fikk...


Marte, en annen ifra klassen som bor i Bergen, hadde fått til at vi skulle på Quiz på Ricks. Ble litt skeptisk til konseptet med en gang jeg hørte det. Men Quiz, vin og gode venner, det var faktisk ikke så aller verst. Jeg koste meg i alle fall veldig mye. =) Selvom vi ikke vant,så var de koselig å være samlet igjen.
Takk jenter for en koselig kveld sammen med dere! =)


LØRDAGen 17. OKT.:
I annledning de i klassen ifra Dominikanske Republikk, bestemte vi oss for å ha Cabarete vors..
Vi viste bilder ifra turen på storskjerm, hørte på Raggeton musikk, mimret,lakket neglene til hverandre,stasjet oss skikkeli opp og hadde de kjempe koselig! =) Skikkeli sånn ett jente vors skal være.. ;)
Vi hadde det så gøy, og kosete oss sånn at vi ikke kom oss på byn før langt over midnatt!Men gøy hadde vi det vertfall.. =) =)

Bilder kommer siden...

Takk for enda en koselig kveld/natt.. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ligg gjærne igjen en hilsen eller komentar om hva dere synes om bloggen min.