tirsdag 6. oktober 2009

En travel helg...

Denne helgen har vert ganske travel..

Måtte opp GRYTIDLIG på fredagen å hente min Onkel og kusine på Flesland.
Det var kjempe koselig å se dem igjen!! =)
På kvelden skulle min onkel i reunion med gamle klassen sin. Så jeg lovde å være sjåfør for han. Så ble en sen kveld på meg..Sist jeg så på klokken før eg sovnet var den nermere 06.. =P

Lørdagen ble eg vekket 09.30. Så bar det utover på Askøy.
Søsteren til veninnen min skulle gifte seg, så jeg hadde tatt på meg å være sminkøren hennes. =)
Hun ble nydelig. Og det var en fin sermoni i kirken!

Min søte veninne og hennes mann.



og ett lite bilde av meg....



Nydelige brudeparet!



På kvelden reiste jeg til min bror og damen hans. Vi bare slappet av i hver vår sofa. Herlig å koble helt av.Min bror disket opp med deilig smothies.. Nam nam! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ligg gjærne igjen en hilsen eller komentar om hva dere synes om bloggen min.