torsdag 29. oktober 2009

God ny start på ett nytt og bedre liv...

Mamma og meg var hos en synsk mann på Mandagen.
Det var en ny opplevelse. Uten at hverken mamma eller meg sa så mye om oss selv,
kunne han fortelle i detalj mye av plagene vi sliter med.
Blandt annet kan kiroprakter og en diett hjelpe oss med å bli kvitt mange av plagene vi har.
Noen kan kanskje mene at det var tilfeldig, og at han hadde flaks som traff så korrekt på forskjellige områder. Men jeg er helt overbevist, at hvis man tar noe av det han sier med en klype salt, så er det meste av det han sa riktig.
Så det blir spennende å se om han har riktig på hvilke oråder i
rygg/nakke/bekken som bør knekkes opp. Det gjenstår å se. Skal holde dere oppdatert.
Men selv har jeg stor tro på at synske personer har den evne til å se inn i ett annets liv, og føle og tenke det som den personen gjør.

Kiropraktor time skal betilles så snart som mulig, og skal begynne for fullt på dietten på mandag.
Har begynt så smått denne uken å avvenne meg litt etter litt forskjellige produkter sånn at det ikke blir fullt så tungt å begynne PANG på dietten.

Her er UNNGÅ listen min:
-Stekt/grillet/wooket/bakt mat
-rødt kjøtt: biff/svin/får osv..
-sukker/søtt/alle søtningsmiddler/snop/sjokkolade(mørk også)
-hvetemel( også andre typer hvetemel som spelt osv)
-poteter/ris/pasta
-meieriprodukter(ALLE former for det)
-kaffe/te/vin (UTEN garvesyre/garvestoffer går greit =)
-krydder ( FERSKE urter går greit)
-nøtter ( og ja,mandler går under nøtter.. )
-sitrusfrukter( dvs. sitron,appelsin,mandariner/klementiner,kiwi, osv )
juice`r ( og da mener man ALLE)

Så min lunch i dag bestod derfor av:
EGG
AGURK
TOMAT
PAPRIKA
EGGERØRE stekt på svak varme
RØKELAKS

Var faktisk veldig deiligt! =)
Namnam...




Og mye frisk frukt og ferske grønnsaker spiser jeg også om dagen..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ligg gjærne igjen en hilsen eller komentar om hva dere synes om bloggen min.