onsdag 28. oktober 2009

Dagene går så forrt, så en liten oppdatering siden sist..

Skulle ønske dagene hadde litt flere timer i hvert døgn! =P
Synes rett å slett at uke etter uke flyr forbi,
uten å helt vite hvor dagene og timene ble av...

En Oktober kveld, på vei til min gode veninne Anette.




Fantastisk solnedgang over Askøybroen. =)


Fredag 23 Okt.
Hadde ikke laget de store planene for denne helgen,siden forgje helg var ganske hektisk, men knallkekt med besøk ifra Sundmøre.(tror det er sånn det skrives.. =P )
Det var godt å bare slenge seg på sofaen å ta livet med ro.Samle krefter og energi til en ny uke.



Jeg bestemmte meg for å lage hjemmelaget lasagne HELT fra bunnen av.
Med deilig salat til og hvitløks baguetter.Mmmm.. =)
Er ganske stolt over hvor god lasagnen ble. =)

Fikk koselig middagsbesøk på kvelden. Det ble en vellykket fredags kveld med go mat og film.

Vi så GI Jane.Ambefales! =)



Litt digg måtte vi jo også ha.. =)
Mmmm... Smash!!! =)


Salte å gode.. ;)


Lasagne..


...salat...


...og hvitløksbauetter...Oppskriften på en vellykket kveld! =)


Mesterkokken sjøl! =P


Lørdag 24 Okt.
En go veninne inviterte til deilig middag og vin..
Hun jobber i norsjøen, så får ikke sett hun så mye jeg kunne ønsket.
Så sitter veldig stor pris på den tiden vi får sammen når vi treffes! =)
Jeg dro ut til hun på ettermiddagen så vi kunne ta en jogge/gåtur før vi begynte å lage maten. Var veldig koselig å se hun igjen.

Senere på kvelden kom en kompis og en veninne av henne. Og lillebroren min og damen. Vi spisete deilig mat,drakk god vin og hadde det kjempe koselig sammen!

Menyen for kvelden var:
-Ovnsbakte mandelpoteter og ovnsbakt laks med sukker-erter,og en delig fiske saus.Frisk salat med cherry tomater og paprika.Fetaost.Og Tomatsalat.
Ett herremåltid!=D
-Deilig vaniljeis med dryss av mørk sjokkolade.Mmmm...Smeltet på tungen! =D

Glemte jeg noe da folkens?

Takk for en fantastisk fin kveld!!! Må gjentaes i nermeste framtid.. =) =)

Pinjekjerner..Nærbilde..Kult!








En fin gjeng! =)


Søta..


Forever friends..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ligg gjærne igjen en hilsen eller komentar om hva dere synes om bloggen min.