torsdag 4. februar 2010

Ny og god begynnelse på livet mitt....

Har begynt å trene for fullt igjen nå.
Og i den forbindelse tenkte jeg å blogge om treningen mim.
Kanksje jeg får litt bedre motivasjon til å oppnå ekstra gode resultater da.. =P ;)

Den 25. Januar 2010,
er den magiske datoen jeg begynte på diett og for fullt med trening..

Tok noen helfigur bilde ca. den 31.01.2010.

Fram mot sommeren skal jeg jobbe med å gå ned i fett % og bli litt sterkere.





Trenings-tips eller kosthold-tips mottaes med ett smil og glede.
Er bare å skrive dem i "komentar-boksen" her. Setter stor pris på det!

Beskrivelse av dietten jeg går på, kommer inn her etter hvert..
Og oppdaterte bilder underveis vil bli lagt inn.

Ha en knall dag videre folkens!! =) =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ligg gjærne igjen en hilsen eller komentar om hva dere synes om bloggen min.