tirsdag 15. september 2009

Mallorca here we come...



Turen gikk til Mallorca, Alcudia..
Dette var en tur vi alle hadde gledet oss til i flere måneder..
For oss som reiste ifra Bergen, gikk flyet 07:10.
Flyturen gikk veldig bra. Tross trøtte tryner..Og alle var veldig spennte.
Da vi ankom Alcudia Suite, leilighetene vi skulle bo på den kommende uken, hilste vi på gruppelederne. Alle var veldig koselige. Dette kom til å bli en knall tur.
Meg og Åshild skulle dele leilighet. Hun kjente jeg ifra sykehusoppholdet mitt i Januar. Så det føltes trygt å bo sammen med en man kjennte fra før.

Den førrste dagen spiste vi alle middag sammen like ved leilighetene.
Der traff vi for førrste gang igjen gamle og nye fjes..
Det førrste møtet med "spansk" mat, hvis man kan kalle menyen for det, var kanin..
Når man hører ordet KANIN, assosierer hvertfall jeg det meg "kosekaninen" jeg hadde da jeg var liten..Men tross kosekaniner, så var ikke smaken noe å si på..Kunne minne litt om kylling-bare litt kraftigere smak og MYE mere ben..Det ble en utfordring å spise .. Men alt i alt, så var det ett vellykket måltid.

Vi tilbragte mange herlige timer på stranden. Litt leker, sandslottkonkuranse, quiz, og litt andre leker.
Været var perfekt hele uken. 35 grader . HERLIGT!



En uke har gått altfor fort...
Nå er det tilbake til kulde og regn..BRR....
Men jeg sitter igjen med mange gode minner og gode nye venner!

Takke alle sammen for at dere har gjort det til en FANTASTISK tur!!
Uten dere hadde det ikke blitt det samme..

DERE ER EN HERLIG GJENG, SAVNER DERE!! =) =) LOVE YA ALL!!!




I bussen på vei til leiligheten. Torstein og meg. =)




Tur i gamle byen med Torstein og DanDan =) =)















Like ved stranden fant vi en fantastisk koselig restaurant vi spiste lunch på..







"strand idyll" hvis man kan kalle de det?? =)














"På bøljane blå"
Hiv`o`hoj.....




























"Hæla i taket"























Sandslottkonkurranse..













TÆÆÆÆNING...












"GOOD MEMORIES FOR LIFE" ...

































alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5382518027269789746" />



















































































































































































































Fotographer:Iselin. With a slight touch from God...






4 kommentarer:

  1. Så søde liden blogg:)Utrolig mange fine bilder du har fått tatt og då!:D Tror der e flere enn eg som vil ha di bildene! Du burde legge di i ein lukka mappe ein eller aen plass:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det!! =)
    Er ganske så fornøy med resultet! ;)
    Men gjett om de tok mer tok mer tid å redigere dem enn jeg trodde! Hehe..

    SvarSlett
  3. ÅÅåå....skulle SÅ vært der!. Så fantastisk ut. Masse fine bilder. Likte det av deg under vann:) Litt havfrueaktig liksom ;) Nydelige bilder fra stranden også :D
    J.S

    SvarSlett
  4. Så utrolig masse flotte og livlige bilder. Du har vært kjempeflink. Gleder meg til neste gang jeg treffer alle sammen igjen en gang. :)

    SvarSlett

Ligg gjærne igjen en hilsen eller komentar om hva dere synes om bloggen min.